Tour de France<\/a> skal k\u00f8res i \u00e5r, s\u00e5 bliver alt forh\u00e5bentlig som det plejer.<\/p>","Og dog. De gule Mavic-biler vil ikke l\u00e6ngere v\u00e6re at finde bag udbryderne med ekstra cykler p\u00e5 taget og der vil heller ikke l\u00e6ngere st\u00e5 Mavic p\u00e5 kridttavlen, der afsl\u00f8rer, hvor stor et forspring lykkeridderne har.<\/p>","
Efter at have v\u00e6ret sponsor for ASO siden 1977 stopper Mavic og ASO i \u00e5r samarbejdet og i stedet bliver japanske Shimano leverand\u00f8r af cykler og hjul til den neutrale service i l\u00f8bene. Shimano har allerede i de seneste \u00e5r st\u00e5et for den neutrale service i Vuelta a Espa\u00f1a, der ogs\u00e5 h\u00f8rer under ASO, men overtager nu tjansen i alle organisationens l\u00f8b.<\/p>","
\u201dVi er virkelig glade for, at vi kan se frem til at skulle arbejde med en s\u00e5 innovativ partner som Shimano. Shimano har vist sig som f\u00f8rende ud i innovation i hundrede \u00e5r og de har leveret kvalitetsprodukter lige s\u00e5 l\u00e6nge. Shimano er en vigtig partner,\u201d lyder de fra Yann Le Mo\u00ebnner, der er talsmand for ASO.<\/p>","
Mavic har de seneste \u00e5r v\u00e6ret i \u00f8konomiske vanskeligheder og sidste \u00e5r blev det h\u00e6derkronede firma overtaget af Bourrelier Group, hvilket reddede \u00f8konomien hos Mavic.<\/p>","
Sp\u00f8rgsm\u00e5let er nu, om de bl\u00e5 Shimano-biler kan blive lige s\u00e5 ikoniske som de gule Mavic-biler over de n\u00e6ste 40 \u00e5r.\u00a0<\/p>
\n\t \t\t\t\t
Annonce<\/p>\n\t \t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t
<\/div>\n\t\t\t\t\t\t