Primoz Roglic<\/a> p\u00e5 de stejle procenter. Kuss kunne dog ikke h\u00e6nge p\u00e5 Lopez, hvorfor han lod sig falde tilbage for at hj\u00e6lpe sin slovenske chef.<\/p>","\u201dJeg fors\u00f8gte at blive hos Lopez, men han var for st\u00e6rk. Jeg gik over min gr\u00e6nse, s\u00e5 jeg faldt tilbage til Roglic og fors\u00f8gte at hj\u00e6lpe ham,\u201d forklarede Sepp Kuss p\u00e5 toppen af Col de la Loze.<\/p>","
M\u00e5ske den tynde luft fik Jumbo-Visma-hj\u00e6lperytteren til at tale lidt over sig, medmindre det vitterligt var planen, at han havde frit lejde til at g\u00e5 efter etapesejren. I hvert fald s\u00e5 det en anelse sp\u00f8jst ud, da den ellers s\u00e5 loyale l\u00f8jtnant pludselig k\u00f8rte fra sin kaptajn, men det kan ogs\u00e5 t\u00e6nkes, at Kuss simpelthen var s\u00e5 frisk, at han ikke \u00e6nsede det. Han og resten af Jumbo-Visma skulle nemlig n\u00e6sten ikke lave noget undervejs p\u00e5 etapen, for det var i stedet Bahrain-McLaren, der tog sagerne i egne h\u00e6nder, og selvom det ikke endte med triumf, beundrer Kuss alligevel modet.<\/p>","
\u201dVi forventede noget lignende (at nogen ville s\u00e6tte sig i front p\u00e5 Col de la Madeleine, red.), og Bahrain-McLarens tempo var meget h\u00f8jt. De gjorde et godt stykke arbejde, og det f\u00f8rte endda de f\u00f8rste 15 kilometer af den sidste stigning. Hatten af for det, for det (Col de la Loze, red.) var virkelig en benbr\u00e6kker,\u201d afsluttede Sepp Kuss.<\/p>","
Kuss og holdkammeraterne kan formentligt se frem til at skulle p\u00e5 h\u00e5rdt arbejde i morgen, hvor \u00e5rets sidste bjergetape venter, og det vil nok ikke v\u00e6re en overdrivelse at kalde etapen perfekt for bagholdsangreb.<\/p>
\n\t \t\t\t\t
Annonce<\/p>\n\t \t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t
<\/div>\n\t\t\t\t\t\t