Remco Evenepoel<\/a> i asfalten.<\/p>","Til det belgiske medie Het Nieuwsblad fort\u00e6ller Evenepoel om det voldsomme styrt.<\/p>","
\u201dI selve \u00f8jeblikket havde jeg en meget dyster f\u00f8lelse. Jeg blev et stykke tid, fordi jeg ikke kunne bev\u00e6ge mit kn\u00e6 med det samme, og jeg t\u00e6nkte: Skal det ske igen, efter min lange vej tilbage, og is\u00e6r efter min gode f\u00f8lelse i g\u00e5r? Jeg havde alle mulige ting i tankerne,\u201d siger belgieren og uddyber.<\/p>","
\"Men neutraliseringen gav mig tid til at lade det hele synke ind, og da adrenalinen forsvandt, f\u00f8lte jeg heldigvis hurtigt, at alt bev\u00e6gede sig normalt. Der var fyre, som var i meget v\u00e6rre forfatning, og hvor man straks kunne se, at de havde skadet deres kraveben. Det var en slagmark.\"<\/p>","
\u201dDer er mange 'hvorfor', men ingen svar\"<\/b><\/p>
Med de mange ture i asfalten vil de fleste formentlig overveje, om det er alt sliddet v\u00e6rd. Det blev Evenepoel ogs\u00e5 spurgt ind til. \u00a0<\/p>
\n\t \t\t\t\t
Annonce<\/p>\n\t \t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t
<\/div>\n\t\t\t\t\t\t
"Jeg kan stadig godt lide mit job, men mit job er at vinde løb som i tidskørslen og ikke ligge på jorden. På tidspunkter som dette begynder man at tænke lidt mere negativt om det. Hvorfor alt det pres på fronten, når vi kommer ind i nedkørslerne? Hvorfor vil alle have hurtigere og hurtigere cykler med hurtigere dæk og mindre greb? Der er mange 'hvorfor', men ingen svar,” slutter han.
En masse UAE-profiler kom også til skade på gårsdagens etape. Læs om det her.
Læs Emil Axelgaards optakt til 6. etape af Critérium du Dauphiné, hvor rytterne for alvor rammer bjergene.