\n\t \t\t\t\t
Annonce<\/p>\n\t \t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t
<\/div>\n\t\t\t\t\t\t
“Han vil bruge et 60x16 fast gear, hvilket svarer til 54x13 eller 54x14, som han vil bruge på brosten. Vi laver to sessioner af 20 minutter, hvilket svarer til fire eller fem brostensstykker,” forklarer træneren til La Gazetta dello Sport.
Ifølge træneren foregår sessionerne på velodromen i Montichiari således, at Ganna bliver kørt op til en fart af en derny, som skal forestille at være feltet. Når farten kommer op på de 60-65 kilometer i timen, så træder Ganna med den intensitetet, som brostenspaveérne vil kræve af ham på søndag.
“Det gør han i to minutter, omtrent hvad der svarer til én omgang banen. Han kommer sig bagved dernyen i omkring fem kilometer og gør det så igen,” uddyber Villa.
Filippo Ganna har to gange før kørt Paris-Roubaix, da han var til start i både 2018 og 2019. Ved debuten røg han uden for tidsgrænsen, mens han i 2019 udgik undervejs.
Den italienske tempostjerne fortalte tidligere på året, at han i denne sæson har fået mere frihed, hvorfor han nu også vil satse på Paris-Roubaix.
Ganna skulle oprindeligt køre de seneste ugers brostensklassikere, men de planer har han måtte droppe, da han har været ude med sygdom.