S\u00f8nderborg<\/a> til Dunkerque i det nordlige Frankrig.<\/p>","Der er stillet tre fly til r\u00e5dighed, s\u00e5 rytterne og det vigtigste personel kan komme hurtigt og komfortabelt frem. Derudover har Jakob Fuglsangs hold, Israel-Premier Tech, den luksus at kunne flyve i et privatfly.<\/p>","
\u201dDet er ret simpelt. Efter etapen tager jeg et bad, hvorefter jeg bliver samlet op af en bus og k\u00f8rt til flyet,\u201d fort\u00e6ller AG2R Citro\u00ebn-rytteren Oliver Naesen til Het Nieuwsblad.<\/p>","
\u201dHvis det kun stod til mig, s\u00e5 kunne vi godt have k\u00f8rt l\u00f8b mandag. Det her er n\u00e6sten en gratis hviledag.\u201d<\/p>","
Rejsen gled dog ikke s\u00e5 smertefrit som h\u00e5bet. \u00c9t af de tre fly br\u00f8d nemlig sammen inden afgang, hvilket resulterede i, at det m\u00e5tte udskiftes med tre mindre fly.<\/p>","
Dermed streg det samlet antal fly fra fire til seks.<\/p>
\n\t \t\t\t\t
Annonce<\/p>\n\t \t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t
<\/div>\n\t\t\t\t\t\t
900 kilometer i bilen - "Det er ikke optimalt."
Mens rytterne får en relativ nem rejse, så kan det resterende personale, holdbiler, cykler og andet materiel se frem til en rejse på over 10 timer før de kan sætte fødderne i Dunkerque. Den samlede tur er 900 kilometer, men chaufførerne kan dog se frem til en overnatning i Bremen.
”Vi har arbejdet på det i flere måneder. Det er ikke optimalt, men vi har vænnet os til det. Vi ved, hvad vi skal gøre,” fortæller manager på AG2R, Vincent Lavenu til L’Equipe.
Hvor mange biler, som præcist skal med på rejsen må stå hen i det uvisse. Men Tourens billeverandør, Skoda, stiller 250 biler til rådighed for løbet, heriblandt den ikoniske røde løbsbil, neutrale servicevogne og nogle holdbiler. Derudover har holdene også egne busser, mens pressen og materiel også skal med videre.
I tweetet herunder kan man se et sammenklip af Tourens rejsedag: